RUM merakam jutaan terima kasih atas budi bahasa dan murah hati seorang pekerja KTMB kepada pelanggan KTMB. Sikap inilah yang perlu ditunjukkan oleh semua pekerja KTMB di frontliner.
Walaupun seorang berjawatan "kerani kaunter" pekerja yang bergaji rendah, tapi hati budinya sangat terpuji. Bukan mudah berdepan dengan pelanggan, yang selalunya dicemuh dan dimaki, perlu mempunyai sifat kesabaran yang sangat tinggi, dalam apa keadaan... kena senyum selalu... tapi Sdri telah melangkaui semua sifat keperluan pelanggan dengan menaikkan imej KTMB, SEKALUNG TAHNIAH diberikan.
Semoga Allah Swt membalas jasa baik dan pertolongan sebegini, tidak kira siapa, membantu itu sungguh murni sifatnya.
Terima kasih INA!
Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja-Pekerja KTMB
Cc
YB Dato Ir Nawawi Ahmad
YBhg Dato Sarbini Tijan