02 Mac 2016

BELIA RUM

Orang mungkin pandang rendah, mereka beranggapan BELIA RUM ini tin kosong, BELIA RUM ini "PAK ANGGUK", kalau ini mereka andaikan... itu satu kesilapan...

Sejauh mana pengetahuan ku, pengalaman aku, semua aku curahkan kepada BELIA RUM, malah aku mencabar mereka jadi lebih baik daripada aku, kalau mereka mampu sahut cabaran aku... makanya satu lagi kejayaan peribadi aku.... andai mereka gagal...menyahut cabaran aku... maka aku GAGAL mewujudkan pemimpin pelapis RUM.

Jadi jangan pandang rendah kemampuan BELIA RUM, mereka akan jadi pelapis dan pejuang kaum pekerja yang sebenar, tiada kepentingan diri, tiada apa yang mereka dapat, kecuali menjadi sebatang lilin yang membakar diri.

Sejujurnya... ini yang aku harapkan... mereka jauh bijak... malah jauh lebih berani, mereka banyak belajar, "KEMELUT RUM" satu pengalaman, satu pengetahuan yang tidak akan mereka belajar dimana-mana Universiti...

Semoga dan harapan, aku mampu hasilkan pemimpin yang berani dan ikhlas berjuang...

#saluteyoungleader

Presiden RUM
Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja-Pekerja KTMB