03 Mac 2016

TULISAN SIPOLAN

Sekali lagi saya dimaklumkan oleh pegawai RUM mengenai sipolan itu, marah betul pegawai-pegawai RUM dengan sipolan itu... saya sebenarnya dah tak ambil pot pun sebarang tulisan yang mengata saya ataupun RUM... tak rasa kecil hati... tak rasa terkilan... saya sentiasa memaafkan mereka... semoga Allah Swt merahmati mereka....

Jawapan saya mudah... biarlah apa dia orang nak kata... dia orang nak nama pun... bagi je lah... kita tak rugi apa-apa pun... tak de untung pun... kalau kita ikut rentak dia... kita pun sama macam dia... dia meroyan... jangan kita pun ikut meroyan...

Kita fokus kerja kita... kita ada banyak kerja... ahli-ahli bergantung dengan kita... di hadapan ada cabaran yang lagi besar yang sedang menanti kita... maka lupakan apa mereka tulis...ingat pesanan saya... kita tak janji apa-apa... tapi kita membuktikan satu persatu hasil kerja kita.... kita tawarkan diri untuk buat kerja...maka kita buatlah kerja kita dengan ikhlas... yang lain kita serah pada Allah Swt Yang Maha Mengetahui.

"Beralah tak semestinya kalah"

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja-Pekerja KTMB