27 Januari 2015

RUNGUTAN PENUMPANG

Di Bawah ini rungutan penumpang yang dipanjangkan kepada RUM untuk dipaparkan, pihak RUM ingin memaklumkan ianya adalah masalah pengurusan KTMB dan bukannya pekerja, kelemahan sistem adalah tanggungjawab pengurusan KTMB.


RUM juga memohon pada penumpang, bahawa pekerja hanya menjalankan tugas seperti biasa sedaya upaya menerangkan masalah yang berlaku, mohon jangan menyalahkan pekerja sebaliknya tanya "PENERAJU KTMB", kerana semua tanggungjawab adalah pada "PENERAJU KTMB".

[sinarharian]

Related Posts:

  • MESEJ INBOX Dipaparkan... RUM tidak berniat nak komen, anggaplah ianya luahan hati seorang pekerja yang juga ahli RUM, melahirkan rasa kekilanan kerana pekerja tidak boleh membuat sebarang kenyataan maupun komen secara terb… Read More
  • Bajet 2017 tunjukkan pekerja swasta dianaktiri SHAH ALAM - Kongres Kesatuan Sekerja Malaysia (MTUC) melahirkan kekecewaan berhubung pembentangan Bajet 2017 oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, Jumaat lalu. Ini kerana menurut Setiausaha Agu… Read More
  • Passion to be KTMB Champion Business RUM TAK FAHAM! Kursus selama tiga (3) hari melibatkan kos sebanyak lebih RM 300 ribu. Dimanakah relevannya dalam "CASH FLOW" tenat... klinik panel tidak berbayar, gaji lambat, lembur (overtime) tidak berbayar, semua d… Read More
  • Memori Majlis Bersama PusatIngatan yang tidak pernah lupa rupanya ada tersimpan rakaman untuk dipaparkan. … Read More
  • JOINT VENTURE / SMART PARTNERSHIP Dua nama yang menjadi agenda popular untuk mewujudkan MRO yang kini sedang diusahakan. Joint Venture / Smart Partnership hanya sekada wayang untuk menyembunyikan agenda. RUM tetap berpendirian apa pun sebutannya adalah … Read More