12 Mei 2016

SIMPATI KEPADA PRESIDEN KTMB

Ramai orang tak tau, apa yang berlaku maupun cara mana Dato Haji Sarbini Bin Tijan Presiden KTMB bekerja. Walaupun kadangkala keputusan yang dibuat mungkin menyukarkan keadaan pekerja, ada yang mungkin mengandaikan dengan teori yang salah, apa nak buat zaman sekarang, zaman persepsi.

RUM banyak menulis, samada dibaca sepenuhnya atau dibaca sekerat-kerat, siapa yang mengikuti dari awal, In Syaa Allah mereka akan faham.

RUM mendoakan YBhg Dato Haji Sarbini Bin Tijan diberikan kekuatan dan semangat untuk meneruskan usaha-usaha beliau dalam memulihkan KTMB, RUM menyeru pada seluruh ahli-ahli RUM terus BERSATU dan BERSAMA dengan Presiden KTMB dalam memulihkan KTMB.

Maka 21 Mei 2016, kita bersama-sama turun dengan semangat HARI PEKERJA, menunjukkan sokongan kita kepada YBhg Dato Haji Sarbini Bin Tijan Presiden KTMB agar beliau tabah dan terus berusaha memulihkan KTMB.

Ini cara RUM membantu Dato Haji Sarbini Tijan PRESIDEN KTMB dan Dato Ir Nawawi Ahmad PENGERUSI LEMBAGA PENGARAH KTMB untuk memastikan KERAJAAN mendengar keluhan dan membantu KTMB, membantu KTMB maka ianya secara otomatis membantu PEKERJA.

Selamatkan KTMB, Selamatlah Pekerja

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja-Pekerja KTMB