02 Disember 2014

MAAF SETIAP HARI SELAMA 3 BULAN

Antara yang paling lawak didengari...
Antara ayat yang tidak bijak..
Antara ayat mengambarkan kebongkakan dan kesombongan...
Antara aspek mungkin di bawah "mental psikologi"...

Contoh ayat:-

Saya akan mohon maaf tapi saya tidak ikhlas...
Saya mohon maaf just copy paste..
Saya mohon maaf tapi saya ketawa berdekah - dekah...
Saya mohon maaf sekadar memenuhi syarat...

Pengertiannya :-

"PERMOHONAN MAAF YANG TIDAK IKHLAS"
"Lucu banget"
Apa yang dicari sebenarnya?
Kata sahabat....
"dah meroyan ni"....

Bila tanya wartawan masa sidang akhbar, "pernah tak you dengar permohonan maaf setiap hari selama 3 bulan?"

Tanpa jawapan wartawan....

"mereka hanya ketawa...."
Aduhhhhh..... malunya....
Siapa yang malu.....???????
Maka bertanya pula pada ramai sahabat?

Keputusan RUM tidak memohon maaf adakah satu tindakan betul atau salah?

100% sahabat mengatakan tindakan adalah betul!

Terlalu banyak sebab untuk tidak memohon maaf, kecuali permohonan maaf seperti yang dicadangkan oleh YB Timbalan Menteri Sumber Manusia bagi pihak kerajaan, maka RUM akan bersetuju.

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja2 KTMB