04 Februari 2015

MELALUT @ ARAHAN BUANG TEBIAT! (1)

Bila tenguk surat berkenaan, ianya ditandatangani oleh Pengurus Besar, Pembangunan Bakat & Organisasi, RUM yakin bahawa ianya berdasarkan arahan dari Datuk Presiden KTMB.

Dukacitanya sebagai penyandang jawatan Pengurus Besar Pembangunan Bakat & Organisasi yang dikira arif dengan Sumber Manusia (Human Resource) dimanakah peranan beliau sebagai yang arif dari aspek undang-undang untuk menasihatkan Datuk Presiden KTMB mengenai peruntukan undang-undang.

Makanya Pengurus Besar Pembangunan Bakat & Organisasi kini hanyalah "PUPPET" atau hanya "MENGIKUT TELUNJUK" atau bahasa hodohnya "MAKAN TAHI", justeru itu KTMB kini terumbang - ambing dari sudut Sumber Manusia.

Maka "BERMAHARAJALELALAH" diktator yang di kenali sebagai PRESIDEN KTMB bukan sahaja Pengurus Besar Pembangunan Bakat & Organisasi malah Pengerusi Lembaga Pengarah KTMB juga telah mengikuti jejak sebagai "PUPPET"

KTMB akan terus terumbang - ambing bukan sekadar Sumber Manusia tapi seluruh organisasi dengan kepincangan dan lakunan yang dikenali "TRANSFORMASI".

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja2 KTMB