30 April 2015

SYUKUR ALHAMDULILLAH

SYUKUR ALHAMDULILLAH
Itu yang dapat dikatakan..
Bukan wang...
Tapi kepuasan...
Kini kau tiada lagi...
Kini kau telah pergi...
Tidak sedikit pun rasa kecewa..
Tapi...
Bangga...
Kejayaan muncul akhirnya...
Inilah perjuangan...
Selamatkan KTMB Selamatlah Pekerja
Aku di buang kerja...
Aku di hina...
Aku di fitnah...
Cukup hebat cabaran ku...
Tp aku bangga...
Aku dilahirkan sebagai seorang pejuang...
Biar mati...
Tidak sesekali aku melutut...
Tanggungjawab ku...
Amanah ku...
Pegangan ku...
Peraturan Kesatuan...
Prinsip ku...
I am Unionist!
Bukan riak...
Tapi aku cukup sengsara...
Alhamdulillah...
Allah Swt...
Terus memberi kekuatan...
Akhirnya...
Dengan dokongan...
Barisan Terakhir RUM...
Kami menikmati kejayaan...
Pada Allah Swt...
Kami lahirkan...
Alhamdulillah...
Terima kasih Ya Allah...
Dengan izin mu...
Kami mengecapi kemenangan...
Terima kasih...
Barisan Terakhir RUM...
Tanpa mu...
Kejayaan ini juga tidak tercipta...
Kita...
Barisan Terakhir RUM...
Berjaya...
Selamatkan KTMB Selamatlah Pekerja...
This is...
Railwaymen Union of Malaya
Alhamdulillah...
Alhamdulillah...
Alhamdulillah...
Presiden RUM
Barisan Terakhir RUM

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja2 KTMB