08 Februari 2014

Pengerusi Lembaga Pengarah KTMB: WELCOME

Gambar Hiasan
Difahamkan KTMB akan menerima Pengerusi Lembaga Pengarah yang baru.

Pihak kesatuan dan seluruh warga RUM mengalu-alukan kehadiran Pengerusi Lembaga Pengarah yang baru, malah akan memberi kerjasama seterusnya mengeratkan hubungan keharmonian perusahaan.

Harapan kesatuan, semoga Pengerusi Baru ini seorang yang berdedikasi, mampu menjanakan idea untuk mengembalikan KTMB ke arah kecemerlangan.

Dalam masa yang sama, difahamkan juga pihak KTMB akan menyambut Pengerusi Lembaga Pengarah Baru dengan satu majlis selamat datang, cuma ingatan dari RUM ialah jangan terpengaruh dengan kebijaksanaan wayang gambar, kalau bagus wayang gambar tu sekadar tonton je, "kadang-kadang best jugak menonton, macam-macam aksi ada, kira best jugak, ada pelakun terbaik"... kihkihkih...

Selamat Datang Dato'................ Semoga Dato memahami KTMB, mengenali KTMB serta bersama dengan KTMB, dengan naluri memahami, mengenali dan bersama, Dato akan secara tidak langsung akan memahami Bahasa Keretapi.

Kalau ada Facebook tu add lah Suara RUM atau boleh mengikuti suararum.blogspot.com

Selingan...
Kalau nak bercuti, cutilah kat langkawi, menarik destinasinya, antara destinasi yang paling kerap saya n family bercuti, malah itu lah tempat saya menenangkan fikiran, berehat dan mencari ilham baru, seronok naik "duck tours", tahun lepas, dapat bawa ayah bersama ke langkawi, ayah merasalah naik duck tours", seronok dapat happykan ayah.... (Razak)

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja2 KTMB