27 Februari 2016

CABARAN KEPADA PANEL PERUNDUNGAN PENGURUSAN KTMB




Saya cabar PANEL PENGURUSAN KTMB agar tidak menerima "PELARASAN GAJI", saya bersedia selaku pekerja yang berjawatan TUKANG K2 KANAN yang juga layak terima 13% pelarasan gaji sanggup untuk tidak menerima PELARASAN GAJI malah saya tidak lama... saya juga sanggup kerugian dari segi wang ganjaran persaraan dan simpanan KWSP.

Yang penting untuk saya adalah ahli-ahli RUM, saya berjuang untuk mereka, anda semua untuk apa? PERUT SENDIRI!

POORAAAHHHH...

Saya akan senyap... kalau berlaku ADIL!

SAMBUT CABARAN SAYA WAHAI PANEL PERUNDINGAN PENGURUSAN KTMB.

Saya boleh bersetuju dengan apa yang diputuskan oleh Panel Perundingan Pengurusan KTMB sekiranya semua Panel Perundingan KTMB dan saya sendiri membuat satu perjanjian lain bahawa BERSETUJU TIDAK MENERIMA KENAIKAN PELARASAN GAJI.

PRESIDEN RUM

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja-Pekerja KTMB