23 Mac 2017

CAKAP POLITIK

Bila aku nilai balik Menteri Pengangkutan ni Presiden MCA, MCA anggota partinya ialah Bangsa Cina.

Aku duk perhatikan DAP, DAP juga anggotanya partinya Bangsa Cina.

Mungkin ideologi sahaja berbeza.

Bila aku fikir lagi... Presiden MCA ni nak mengancurkan KTMB dan Pekerja melalui RNAA?

Tak boleh ke kali ni aku melupakan MCA, lagipun MCA ni sokongan dari bangsa CINA pun dah tak de...

Duk pikir... pikir.. napa tidak sokong DAP... bagi satu tamparan kat MCA.. contohnya kat Parlimen Bentong... all out... kalau DAP bertanding... kita kempen ramai-ramai bagi MCA kalah.. haha... yang kalah tu bukan calang-calang... yang kalah tu Presiden MCA... kasi bungkus itu MCA macam parti GERAKAN pada pilihanraya yang lepas...

Apa ada hal...

Bukan apa... ini citer aku mimpi malam tadi... hahaha

Adeiiii.... sampai terminpi-mimpi....

Presiden RUM