02 Ogos 2017

BATAL RNAA GUNA AIR LIUR

Batal RNAA sebenarnya menyelamatkan KERETAPI "TANAH MELAYU", semudah menjentik jari, tak perlu guna duit, tak perlu abiskan duit, tak perlu janji apa-apa, tak perlu umumkan apa-apa, tak perlu tabur apa-apa,  guna air liur je.

Cuma ruginya tak "masyuk", ruginya pada syarikat-syarikat yang dah hantar proposal, ruginya pada manusia-manusia tertentu.

Mana lebih "BERNILAI", hanya mereka berkepentingan atau "MARUAH TANAH MELAYU" itu sendiri... "MARUAH MELAYU" itu sendiri.

Dari sudut "NILAI", "TIDAK TERNILAINYA" bagi  "UMAT MELAYU" di "TANAH MELAYU" walaupun hanya sekadar nama "TANAH MELAYU".

Kalau ada nak campak ke "MULUT BUAYA" maka orang-orang yang berkepentingan dicampakkan terlebih dahulu, ada pun tak guna biarpun memegang jawatan tinggi, ibarat tidak layak duduk dimuka bumi, pengkianat Bangsa Melayu!

Udah-udahlah tu, hentikanlah, fikirkan dari mana kita, asal kita, demi "BANGSA MELAYU".

Hanya sekadar menjentik jari, hanya sekadar air liur, semudah itu membatalkan.

MALU SEMALU-MALUNYA kalau ini juga tidak mampu dipertahankan, kalau ini keputusan paling mudah tanpa mengunakan wang, hanya sekadar air liur juga tidak mampu dipertahankan, iya udah... cukuplah perjuangan yang ditulis atas nama MELAYU.

Sekadar "AUTA" je lah..

Kalau tak "AUTA".... Aku cakap tak betul... BATALKANLAH RNAA... Kalau tak BETUL.. maknanya BETUL LAH CAKAP AKU!

"SEMUDAH MENJENTIK JARI"

PRESIDEN RUM