09 Ogos 2017

TERIMA KASIH LIKE/SHARE & VIRALKAN KENYATAAN SUARA RUM

RUM rasa gembira hanya kerana paparan dalam SUARA RUM, pihak Pakatan Harapan mengambil perhatian, rupanya SUARA RUM menarik perhatian Pakatan Harapan khususnya Yb Ahli Parlimen Kluang dan Yb Ahli Parlimen Serdang.

Malah RUM boleh beri pujian kepada Yb Ahli Parlimen Serdang yang membuat "homework" manakala Ahli Parlimen Kluang memberi hujah-hujah yang bernas.Terima kasih juga kepada Yb Ahli Parlimen Kuala Langat dan semua Ahli Parlimen yang hadir dan sudi menerima keluhan RUM.

Kehadiran ramai  Yb Ahli Parlimen telah menunjukan mereka mengambil berat, terima kasih kepada YB Tan Sri Muhyiddin Yassin yang turut hadir memberi pandangan dan seterusnya mewakili barisan Pakatan untuk Sidang Akhbar.

RUM merakamkan terima kasih kepada semua yang "LIKE" n " SHARE" sehingga menarik perhatian Ahli Parlimen Malaysia  seterusnya menjemput kepimpinan RUM untuk mendengar keluhan dan rintihan.

Pada mereka yang "LIKE n SHARE" dengan tujuan menviralkan setiap kenyataan Suara RUM diucapkan ribuan terima kasih, terus bantu RUM memviralkan setiap kenyataan Suara RUM.

RNAA HENDAKLAH DIHENTIKAN!

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja-Pekerja KTMB