10 Ogos 2017

LUCU TENGUK KOMEN MEREKA

Dahlah tak mampu menolong, dahlah setahun lebih tak buat apa-apa, tu nak panggil apa? Tak ke sombong namanya, bila kita mengusik.. tau pulak marah.. tau pulak hantar tentera.. komen dalam wall RUM.. haha... lucu.. dah tak boleh komen... report.. block pulak suara rum.. adeiii... failedlah!

Kalau hujah dengan fakta tak pe.. tapi hujah dengan sampah.. gi semak-semak dulu dalam wall suara rum.. jangan main tembak... nampak sangat pakai songkok kat kaki..

Dah orang nak tolong.. kalau orang nak tolong... kita nak tolak... yang selama ni kau orang buat apa? Duk tenguk... duk langut... apa bendalah kau orang ni... malunya...

Jangan sampai menambah lagi kebencian.. kalau betul2 nak tolong.. tolonglah... bukan nak cari salah dan menegakkan benang yang basah.

Kita bergerak dan berhujah.. kita lawan berlandaskan fakta, kita nak pertahankan KERETAPI "TANAH MELAYU" bukannya nak memusnahkan KERETAPI "TANAH MELAYU" Kalau betul "MELAYU" ayuh kita sama-sama pertahankan, jangan hanya sekadar melaungkan slogan, slogan hanya dibibir, buktikan dengan perbuatan.

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja-Pekerja KTMB