04 Oktober 2016

LAWATAN KE SEIBU JEPUN

Saya terlebih dahulu memohon maaf kepada Pengerusi Lembaga Pengarah KTMB YB Dato Ir Nawawi Ahmad, YBhg Dato Haji Sarbini Tijan Presiden KTMB dan Semua Lembaga Pengarah KTMB kerana tidak dapat menyertai lawatan Ke Seibu Jepun bersama pihak Profess Consulting Group yang dijadualkan pada 24-27 Okt 2016.

Saya merakamkan ribuan terima kasih kepada semua Lembaga Pengarah KTMB yang bersetuju untuk menjemput saya menyertai lawatan ini, dukacita keadaan ketika ini tidak mengizinkan saya untuk menyertai atas kesebukkan menjalankan aktiviti-aktiviti kesatuan sekerja.

Untuk makluman saya juga telah membatalkan penyertaan saya ke Konvensyen Asia Pacific Regional International Transport Federation (ITF) yang dijadualkan pada 27 - 30 Nov 2016 di Jepun.

Bagi pihak RUM saya merakamkam ribuan terima kasih kerana jemputan yang diberikan, kami (RUM) amat menghargai dan sangat menghormati keikhlasan yang diberikan, ingatan dan jemputan ini adalah satu penghargaan kepada prinsip keharmonian perusahaan.

Presiden RUM

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja-Pekerja KTMB