06 Oktober 2016

TAKUT

Aku pernah bagi ceramah mengenai "TAKUT", takut itu mainan... takut itu perasaan...  takut itu hanya gembar gembur pada mereka yang kononnya berani, tapi kecut didalam.

Dalam perjuangan tiada perasaan "takut", kalau takut... lari tengah malam.. tapi nak selamatkan sebuah negara... takut.. maka tergadai sebuah negara...

Nak selamatkan KTMB?
Takut...
Tergadailah...
Periuk nasi kita...

Aku dah penah kena buang kerja?
So aku takut?
Tak pernah takut...
Kalau takut...
Jangan berumah di tepi pantai...

Matlamat aku..
Selamatkan KTMB...
Selamatlah Pekerja..

Matlamat RUM..
Selamatkan KTMB..
Selamatlah Pekerja...

Aku bangga..
Barisan Pegawai Utama..
Barisan Exco...
Mereke "sincere"..
Mereka yang beriya-iya...
Aku puji mereka...

Aku..
Aku akan langgar...
Tak kira...
Siapa mereka...

TEST ME!

Presiden RUM

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja-Pekerja KTMB