10 Disember 2015

IMPIAN

Kadang-kadang aku ingin bicara soal politik, soal negara, tapi itu bukan bidang ku... aku hanya membaca dan melihat perkembangan semasa sebagai pengetahuan am.

Aku juga banyak mendengar keluh kesah, rungutan dan tidak puas hati dari bawah sampai atas, aku tidak buat sebarang komen... aku diam...

Kami hanya fikir ahli-ahli kami sahaja, kami hanya fikir kepentingan KTMB, kami hanya ingin berusaha yang terbaik untuk ahli-ahli RUM, walaupun kami berhak untuk melahirkan pandangan sebagai rakyat malaysia.

Tapi biarlah... yang penting kami dipilih oleh ahli-ahli RUM maka kami hanya bercakap dan bersuara untuk ahli-ahli RUM, yang penting ialah Perjanjian Bersama ke 8, kami sendiri mengharap yang terbaik dapat kami persembahkan setelah sekian lama kami perjuangkan gaji mengikut pasaran.

Mudah-mudahan kali ini kami mencapai apa yang kami harapkan, kami mengimpikan satu kepuasan dengan memberi faedah yang terbaik untuk ahli-ahli RUM.

Semoga impian kali ini menjadi kenyataan.

Presiden RUM / Majlis Exco RUM