18 Julai 2014

BILA BARUA FOLLOW RUM

Gambar Hiasan
Siapa yang arahkan dan Siapa yang jadi orang suruhan?

1. Presiden KTMB
2. Pengurus Besar Korporat
3. Pengurus Besar Pengurusan
Bakat & Pembangunan Organisasi
4. Barua follow RUM

Ada 4 kepala di atas...

1, 2 , 3 & 4 kalau 1 dah bodoh... kenapa 2 pun bodoh, oppss 2 balaci, tambah - tambah bersemangat sebab dapat comfirm jadi Pengurus Besar Korporat tanpa iklan, tanpa temuduga, tanpa jawatankuasa pemilihan, yang no 3 & 4 pun sama bodoh kerana bagaikan "lembu dicucuk hidung".

Kenapa RUM cakap mereka berempat ni "BODOH", sebab mereka ini adalah "DIKTATOR" abad baru, abad baru yang "GAGAL" dalam membina fikiran baru, fikiran yang berwawasan, fikiran yang bijak@matang, fikiran yang menjuruskan kebaikan dan sebagai amalan amal jariah untuk kemudian hari.

Sebenarnya "BODOH" satu aspek, "DIKTATOR" satu aspek, kerana mereka ini tidak lagi berpandukan undang-undang, tidak membaca atau menilai kehendak undang-undang, mereka ini telah buta kepada kehendak undang-undang, jadilah mereka ini "BODOH", kerana nak menujukan "KUASA", sebagai satu sifat "DIKTATOR", sehingga mewujudkan "PENGANIAYAAN" kepada rakyat jelata andai KTMB itu dikatakan sebagai sebuah kerajaan.

Konklusinya, maka keempat-empat ini sebenarnya adalah pengamal "UNDANG-UNDANG RIMBA" yang layak @ yang sepatutnya dicampakkan ke hutan, bermastautin dengan haiwan, agar kehidupan mereka lebih sempurna @ dicampakkan ke dalam hutan untuk dibaham harimau.

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja2 KTMB