09 Julai 2014

No 7 punya cerita....

No perkhidmatan aku bermula No 7,
Aku dah tukar ganti keta 7 x
Masa nak bertanding RUM tahun 1996 aku guna slogan 7k, iaitu kumpulan 7k, alhamdulillah bertapaklah kumpulan 7K dalam RUM.
No keta aku pun pangkal 7,
Kiranya 7 tu No istimewalah...
Kata orang No 7 tu luck bagi aku...

Hari ini semua orang cerita No 7, ada yang seronok dengan No 7, ada yang fobia dengan No 7, ada yang menangis kerana No 7.... tapi aku tetap bangga dengan No 7.... hehe...

Jangan lupa No 7 tu, bulan julai, bulan ramadhan.... bulan puasa tau...
Sukanya aku no 7....
Hehehe....

Aku tak kesah dari mana datangnya No 7, cuma aku tersenyum dengan No 7, sudah pasti yang kaki nombor pulak duk berkira - kira No 7 bakal naik... hahaha... itu pun satu fobia buat kaki No... kihkihkih.... kononnya boleh kaya.... kihkihkih....

Komen RUM...

Yang RUM pasti... No 7 tu bilangan Pegawai Utama RUM, No 7 ini macam No semangat... No 7 ni macam no gempur... No 7 ni macam no luck... No 7 macam No ada orang yang nak kene singkirkan. .. No 7 ni ada orang yang nak kene tendang....

So bila hebuh No 7, RUM pun senyum....

Siapakah gerangan orangnya?

Sebab No 7 tu.... milik Presiden RUM, No 7 tu Milik 7 Pegawai Utama RUM, bukan milik Presiden KTMB, jadi jawapannya....

NO 7 fobia untuk Datuk Presiden KTMB, NO 7 itu petanda penyingkiran Datuk Elias Kadir sebagai Presiden KTMB!
NO 7 No Kemurungan Datuk Presiden KTMB.

Kihkihkihkihkih.....

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja2 KTMB
Suara Rasmi 3500 Ahli RUM Yang Berfaedah.