10 Julai 2014

UGUTAN PRESIDEN KTMB PADA RUM

Teruskan berjuang, tanpa rasa gentar dan takut, semangat berjuang tidak pernah luntur, biarpun "UGUTAN" melalui "Notis Tunjuk Sebab".

Surat tunjuk sebab itu adalah satu unsur "UGUTAN" untuk menakut-nakutkan RUM!

Surat "UGUTAN" itu mencetuskan satu fenomena baru dalam negara ini, "MEMBUNUH KESATUAN SEKERJA(RUM)", LANGKAH "PEMULA" SEORANG PEMBUNUH YANG AKAN MEMBUNUH SELURUH KESATUAN SEKERJA DI NEGARA INI!

Ingin RUM jelaskan pada Datuk Presiden KTMB.... biarpun tindakan diambil sehingga memecat jawatan hakiki pemimpin RUM sebagai pekerja, semua Pegawai Utama RUM masih kekal sebagai pemegang jawatan! 

Bermaksud walaupun kami pegawai utama RUM, telah ditamatkan perkhidmatan dalam KTMB, kami masih pemegang jawatan dalam RUM yang sah selaras peruntukkan undang-undang. 

Justeru itu, adakah kami pemegang jawatan dalam RUM nak berdiam diri? nak tengok sahaja apa yang Presiden KTMB telah buat pada RUM, RUM ulangi n ulangi lagi, RUM akan tentang abis-abisan sehingga Presiden KTMB tersungkur ke bumi.

Lebih malu, lebih teruk malah maruah Datuk Elias Kadir Presiden KTMB akan tercalar dengan teruk di seluruh arena antarabangsa. 

Maka tempat Datuk Presiden KTMB tiada lagi di muka bumi ini.

RUM tidak akan jadi "BACUL" sehingga membenarkan organisasi RUM musnah dan sebagai "PEMULA" pengancuran Kesatuan Sekerja dinegara ini! 

This is RAILWAYMEN UNION OF MALAYA! We do, what we want to do! We fight until our dead end!

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja2 KTMB