26 Julai 2014

KETOLOLAN PENGURUSAN KTMB DI KETUAI PRESIDEN KTMB

Pihak Pengurusan KTMB telah pun membalas jawapan balas RUM mengenai "notis tunjuk sebab" yang ditandatangani oleh Pengurus Kanan Jabatan Pengurusan Bakat dan Pembangunan Organisasi (TMOD) 

Antara lain kenyataannya menolak jawapan balas, serta menyatakan "management provokatif" dan beberapa fakta lain.

Berdasarkan surat sedemikian maka jelas Pengurus Kanan dan Pengurus Besar TMOD jelas menunjukkan "kedangkalan" dalam menangani isu yang melibatkan "notis tunjuk sebab", andainya Pengurus Kanan ini main tandatangan sahaja, maka Pengurus Kanan ini memang tidak layak memegang jawatan berkenaan dan ianya dirumuskan Jabatan TMOD telah hancur dari aspek nama jabatan yang hebat yang dikelilingi oleh pegawai2 yang tidak berintegriti serta berpengetahuan yang sangat cetek dari segi perundangan. (ayat baik... kalau bahasa RUM @ bahasa kuli... "tolol@bodoh").

Andai ada cikgu yang mengarang surat berkenaan, bermaksud ada pihak yang lain yang mengarah dan menulis... maka Pengarah dia adalah "manusia paling bodoh dilahirkan di dunia ini", maka pengarangnya, walau apapun ketinggian pelajarannya... cikgu ini patut kembali ke sekolah rendah "darjah 1".

Inilah kelemahan "mutlak" dari Presiden KTMB, Penulis Surat, Pengurus Besar, TMOD dan Pengurus Kanan TMOD.

Maka kesian KTMB kerana KTMB mempunyai Pengurusan "TOLOL" dalam sejarah KTMB.

Kalau kenyataan RUM ini salah, tak betul, tuduhan ini mengarut... tohmahan dan sebagainya...

"We prepared to fight in court to confirm what RUM says is right"

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja2 KTMB