29 Jun 2014

NIOSH BELASAH SPAD

1. SPAD baru setahun jagung, semua yang ada dalam SPAD nak tunjuk hero, cuba nilai balik berapa ramai kah expertise yang ada dalam SPAD yang mahir dalam bidang - bidang tertentu.

2. Tan Sri Syed Hamid Albar selaku Pengerusi SPAD apa dia tahu? Sekadar melancong naik tren khas, katanya regulator keselamatan, cuba tengok gambar Tan Sri Pengerusi SPAD dan Datin Sri, mana dia aspek aspek keselamatan sebagai individu yang perlu berada di atas landasan? SPAD KEBAL KE? Pandai kata pasal keselamatan tapi tanggungjawab memenuhi aspek keselamatan diabaikan.

      2.1 Kasut Keselamatan?
      2.2 Topi Keselamatan? 
      2.3 Sijil 038?

3. Selepas melancong dengan tren khas, rombongan pertama terdiri pegawai SPAD dan turut disertai Penyanyi Jemputan Khas dari KTMB(famous kawan kita tu) bertolak dari Kuala Lumpur ke Tumpat menaiki tren khas dan selamat sampai ke destinasi iaitu Tumpat, manakala dari Tumpat ke Kuala Lumpur dinaiki pula Tan Sri Syed Hamid Albar Pengerusi SPAD bersama rombongan SPAD melancong menaiki tren khas ke Kuala Lumpur dan selamat sampai ke destinasi, sambil meninjau-ninjau, makan-makan dan beraksi kenangan, maknanya pergi dan balik perjalanan itu selamat! tapi bila buat kenyataan tidak selamat. (Lakukan telah terhidu)

3. Sebenarnya Tan Sri Hamid Albar Pengerusi SPAD dah termalu, sekejap cakap A, sekejap cakap B, sekejap cakap C, sekejap cakap D!..... kihkihkih itu yang RUM cakap SPAD yang diketuai Tan Sri Pengerusi SPAD dah melalut! Kalau bahasa kasar dah "buang tebiat"!

4. SPAD telah menunjukan satu kelemahan yang ketara, kebodohan terserlah, sehingga seorang kuli mampu mempertikaikan kewibawaan SPAD.

5. Sekarang NIOSH belasah SPAD!

KAHKAHKAH.... PADANG MUKA LO..... BODOH! !!!!

MALU BESAR LO!

SPAD LO FAILED!!!!!

Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja2 KTMB