14 Mac 2015

AGRESIF

RUM akan lebih agresif dalam menghentam Datuk Elias Kadir Presiden KTMB dan semua konco - konconya, alang - alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan.... alang-alang mandi biar sampai basah.

Jangan tanya kenapa bahasa RUM kasar, bahasa kasar dan kurang ajar adalah layak untuk orang yang zalim dan jahat. Maka yang jahat dan zalim itu adalah Datuk Elias Kadir Presiden KTMB dan konco - konconya. Bahasa baik dah abis tempoh! Selagi Datuk Elias Kadir Presiden KTMB berada dalam KTMB maka bahasa yang sesuai adalah "BAHASA MENCARUT!

Kalau tanya bolehkah bahasa kurang ajar digunakan.... jawapannya... YES!
ini bahasa UNIONIST! Ini aktiviti unionist!

Kalau tak tau apa itu "UNIONIST" maka ianya tidak layak jadi "UNIONIST", "UNIONIST" tidak boleh di beli, tidak ada kepentingan, tidak boleh memikirkan diri sendiri, perjuangan dia hanya untuk "KAUM PEKERJA" sahaja khususnya untuk Ahli-ahlinya....

Maka itu "UNIONIST" akan serang Datuk Elias Kadir Presiden KTMB secara maksimum iaitu memalukan Presiden KTMB sehingga dia terberak-berak dalam seluar! malah MALU ini akan dihebahkan di seluruh dunia dengan memaklumkan kepada semua rakan kesatuan sekerja di peringkat antarabangsa!

Apa aku kesah! Aku tak pernah terhutang budi dengan sesiapa, maka aku akan lawan abis-abisan, sebab aku tak malu apa yang aku buat, kerana aku tahu siapa aku! Aku tahu "NAWAITU" aku! Aku adalah "PEJUANG RUM", Pewaris "DONALD UREN"!

SI ZALIM DATUK ELIAS KADIR PRESIDEN KTMB ADALAH "SANGAT JAHAT" DAN "PESAKIT MENTAL" KERANA MEMPUNYAI SIFAT ZALIM IAITU MENZALIMI RAILWAYMEN UNION OF MALAYA!

TUNGGU RUM AKAN KELUAR BAHASA MENCARUT!!!!!
NAK BAGITAU AWAL-AWAL BAHASA MENCARUT ADALAH BAHASA UNIONIST, BAHASA UNIONIST YANG MAKSIMUM!!!!!

Bahasa baik, kesian dan simpati tidak ada lagi, tempoh dah tamat!

PRESIDEN RUM

KENYATAAN RASMI KESATUAN PEKERJA2 KTMB