15 Mac 2015

CABARAN

Alhamdulillah... Allah Swt terus memberi kekuatan... untuk terus berjuang... Demi RUM... Demi ahli-ahlinya...
Biarpun seribu halangan muncul... tetap aku hadapi... kerana itu asam garam perjuangan....
Andai aku gugur... aku tak pernah terkilan... kerana aku... aku tau nawaitu aku... aku tau siapa aku...
Biarkan mereka...
Tapi aku tidak akan mengaku kalah... aku akan berjuang... sehingga titisan darah yang terakhir...
Aku bangga... aku dilahirkan seorang pejuang kaum pekerja khususnya RUM..
Tkasih sahabat yang terus memberi semangat dan dorongan... terima kasih kepada keluarga ku yang terus memberi kata-kata semangat...
Tiada apa di dunia ini... selain berbakti...
Terima kasih...
Terus berjuang....
Tiada pengertian gentar...
Kata sahabat...
Kita akan gembira walaupun di penjara!
Syukur Alhamdulillah...
Tkasih Ya Allah...
Kerana aku menjadi seorang pejuang...
Alhamdulillah...
Kerana MU jua...
Aku begini...
Yang baik datang dari Allah Swt...
Yang buruk datang dari diri ku sendiri...
Allahuakbar!


Presiden RUM