11 Mac 2015

DALAM TEMPOH 3 TAHUN Datuk Elias Kadir Presiden KTMB

Kalau ada... saya rela letak jawatan...
Tiada kepentingan diri..
Hanya pada saya memulihkan KTMB..
Demi pekerja...
Saya saya sanggup...
Jadi Barua..
Kerana apa ..
Pekerja adalah KULI...
Masa depan mereka....
Upah mereka...
Di bawah gaji pasaran...
Datuk Elias Kadir Presiden KTMB...
Nak marah!
Biaq pi...
Abg.. adik...
Prinsip. ..
Tidak boleh dijual beli...
Kau naiya...
Kau jahat....
Kau ugut....
Kerana mereka hanya memperjuangkan sesuap nasi....
Kau nak buat bunuh aku....
Apa aku peduli...
Kerana prinsip aku....
Hanya....
Untuk ahli-ahli aku...
Aku dilahirkan....
Seorang pejuang....
Kerana aku sedar...
Aku seorang KULI...
Aku susah...
Mereka juga susah...
Aku tetap aku...
Aku hanya seorang pejuang....
Bunuh aku...
Aku tak kesah...
Aku tetap bangga...
Aku seorang kuli...
Kerana apa...
Aku UNIONIST!
Kerana apa...
Aku dipertanggungjawabkan...
Untuk mengawasi PERATURAN KESATUAN....
Aku tak kan peduli...
Yang aku tau...
Aku menjalankan tanggungjawab aku...
Kau Bunuhlah aku...
Aku tetap...
Seorang ..
UNIONIST!
ABDUL RAZAK MD HASSAN
PRESIDEN RUM