15 Mac 2015

PENGERUSI RUM CAWANGAN GEMAS (Part 2)

Pengerusi RUM Cawangan Gemas adalah antara yang terbaik di kalangan yang baik.

Dalilnya...

Memberi maklumat pada RUM seperti mana yang telah dipaparkan dalam Suara RUM.
Diteliti keinginan beliau untuk menyampaikan maklumat kepada Presiden RUM berkemungkinan untuk membolehkan RUM terus menyalurkan bantahan melalui Suara RUM tentang kelemahan Datuk Elias Kadir Presiden KTMB mengenai Lokomotif yang ditenggelami banjir besar di Pantai Timur dengan kerjasama Pengurus Wilayah Timur.

Usaha Sdr Pengerusi RUM Cawangan Gemas ini adalah selaras dengan dasar kesatuan iaitu kelulusan Persidangan Perwakilan Tiga Tahunan Sekali melalui penyaluran maklumat untuk diketahui umum melalui media rasmi RUM iaitu Suara RUM.

Usaha ini sangat di alu-alukan, bagi Presiden RUM terus menghighlightkan kebenaran tentang kelemahan yang terwujud atau telah dilakukan oleh Datuk Elias Kadir Presiden KTMB dengan hasrat menyegerakan penamatan Presiden KTMB.

Terbukti gandingan Pengurusan iaitu Pengurus Wilayah Timur dan Pengerusi RUM Cawangan Gemas dalam mengerakkan kerja dan bersama dengan satu matlamat iaitu menyingkirkan Datuk Elias Kadir Presiden yang jelas dan nyata "NON PERFORMING PRESIDENT" demi Selamatkan KTMB Selamatlah Pekerja.

Terima kasih sahabat... terus berjuang pasti menang.

Presiden RUM


Kenyataan Rasmi Kesatuan Pekerja2 KTMB